Heb je een klacht? We proberen altijd samen te kijken naar een oplossing!
We raden je aan om je klacht eerst bij ons kenbaar te maken via [email protected]. Dan gaan we samen kijken hoe we je klacht kunnen oplossen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Stuur je houtskool gelieve NIET retour! Vul liever onderstaand formulier in. Voeg een foto toe van de betreffende zak houtskool toe, zodat wij kunnen beoordelen hoe we de situatie gepast kunnen oplossen.
Retourrecht
Je hebt wettelijk 14 dagen zichttermijn op onze producten.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen.
Behandel het product daarom met zorg en zorg ervoor dat deze bij retourneren goed verpakt is.
De bestelling retourneren dient te geschieden binnen 14 dagen na aanmelding retour.
Retourneren dient, bij voorkeur, in dezelfde verpakking te geschieden.
Als alles in orde is zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen teruggestort wordt.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.